F1CH autók sebesség növelése

Szerző: Hunterbey
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

1.Menjünk a játék mappaájába
2.Menj a Seasondata/Vechiles fájlba, majd válasszunk egy csapatot és nyissuk meg a mappáját
3.Van egy engine.ini fájl, nyisd meg jegyzettömben(biztonság kedvéért nem pipáld be a ".ini fájlokat mindig ezzel nyissa meg?", mert egyesek modokban bajok lehetnek.
4. Ugye ilyent kapsz:
RPMTorque=( 0, -29.0, -21.7) // V8 2007
RPMTorque=( 500, -30.4, -12.4)
RPMTorque=( 1000, -32.0, 29.4)
RPMTorque=( 1500, -33.8, 59.3)
RPMTorque=( 2000, -35.9, 96.4)
RPMTorque=( 2500, -38.2, 112.3)
RPMTorque=( 3000, -40.7, 120.1)
RPMTorque=( 3500, -43.5, 132.6)
RPMTorque=( 4000, -46.5, 145.5)
RPMTorque=( 4500, -49.7, 170.8)
RPMTorque=( 5000, -53.1, 179.5)
RPMTorque=( 5500, -56.9, 193.8)
RPMTorque=( 6000, -60.8, 202.8)
RPMTorque=( 6500, -65.0, 215.1)
RPMTorque=( 7000, -69.4, 229.5)
RPMTorque=( 7500, -74.0, 236.8)
RPMTorque=( 8000, -79.0, 250.6)
RPMTorque=( 8500, -84.2, 261.1)
RPMTorque=( 9000, -89.5, 269.3)
RPMTorque=( 9500, -94.2, 291.9)
RPMTorque=(10000, -103.2, 300.0)
RPMTorque=(10500, -109.3, 309.8)
RPMTorque=(11000, -115.7, 317.8)
RPMTorque=(11500, -122.4, 328.2)
RPMTorque=(12000, -119.2, 334.6)
RPMTorque=(12500, -117.4, 335.4)
RPMTorque=(13000, -114.1, 337.8)
RPMTorque=(13500, -112.8, 337.9)
RPMTorque=(14000, -120.9, 338.2)
RPMTorque=(14500, -128.1, 339.4)
RPMTorque=(15000, -136.7, 340.7)
RPMTorque=(15500, -140.2, 340.8)
RPMTorque=(16000, -149.5, 341.5)
RPMTorque=(16500, -146.5, 342.1)
RPMTorque=(17000, -204.4, 342.8)
RPMTorque=(17500, -211.3, 343.2)
RPMTorque=(18000, -218.7, 344.1)
RPMTorque=(18500, -226.9, 344.8)
RPMTorque=(19000, -233.3, 345.2)
RPMTorque=(19500, -240.6, 345.6)
RPMTorque=(20000, -247.8, 346.4)
RPMTorque=(20500, -255.5, 347.0) // max torque point, bhp of 694
RPMTorque=(21000, -264.5, 350.4)
FuelConsumption=2.908e-005 // affected by throttle position and engine speed
FuelEstimate=1.000 // fudge factor for differences between vehicle types (used for lap estimates and AI pit scheduling)
EngineInertia=0.0533 // rotational inertia of engine components
IdleThrottle=1.0 // throttle multiplier to help maintain idle speed
IdleRPMLogic=(3368.7, 4243.0) // attempt to maintain idle speed between these RPMs
LaunchEfficiency=0.0 // efficiency (0.0-1.0) of launch control, or 0.0 if N/A
LaunchRPMLogic=(9974.2, 13412.8) // holds RPM in this range before launch (used for AI even if launch control is N/A!)
RevLimitRange=(22000.0, 50.0, 11)
RevLimitSetting=5
RevLimitLogic=150.0 // RPM range around current setting where rev limiter operates
EngineMapRange=(0, 1, 5) // 0 = most driveable, max = most power (low gears only) (unimplemented)
EngineMapSetting=2
EngineBrakingMapRange=(0.0, 0.000125, 6) // input throttle is ranged from minimum to 100%, with the minimum = setting * step * RPM,
EngineBrakingMapSetting=2 // the default is 2 * 0.000125 * 16000 RPM = 4% applied throttle at zero input throttle
OptimumOilTemp=108.5 // degrees Celsius at which engine operates optimally
CombustionHeat=32.0 // degrees Celsius added per liter of fuel burned
EngineSpeedHeat=7.746e-004 // heat added linearly with engine speed
OilMinimumCooling=9.210e-004 // heat dissipated without radiator
OilWaterHeatTransfer=(5.316e-003,8.949e-005) // heat transfer from oil to water (base, w/ engine speed)
WaterMinimumCooling=3.798e-003 // heat dissipated without radiator
RadiatorCooling=(2.948e-004, 1.024e-004) // cooling rate with velocity (base, per setting)
LifetimeEngineRPM=(21500.0,150.0) // (base engine speed for lifetime, range where lifetime is halved)
LifetimeOilTemp=(126.60,2.95) // (base oil temp for lifetime, range where lifetime is halved)
LifetimeAvg=10400 // average lifetime in seconds
LifetimeVar=3380 // lifetime random variance
EngineEmission=(0.0, 0.53, 0.0) // where flames and smoke are emitted (relative to ref frame at rear axle)
OnboardStarter=0 // whether vehicle restarts when stalled
StarterTiming=(1.4, 0.4, 1.5) // average and variable cranking time, then time to blend with starting sound

Csak a fontosabbakat írom le.
-RPMTorque=A fordulatszámot tudod vele állítani
-A // max torque point, bhp of 694-t max az utolsó előttihez rakhatod, mert ha az utolsóhoz rakod, nagydíj betöltése után(vagyis mikor végig ért a "töltő csík") valamiért kicrashel.
-LifetimeEngineRPM=Itt azon állíthatsz, hogy ha az adott értéken feljebb van a sebesség határ, akkor a motor felrobban
-RMPTourque=(fordulatszám; nem tudom mi ez, de gondlom a rükferc; sebesség, ha ezen a fordulat számon van)
-RevLimitRange=A beállításoknál(ahol a gyorsítás és sebesség csuszka van) ott megszabhatod,hogy az adott értékel eállítod, hogy mennyi lehet a maximum, amit elérhet a motor(nálam valamiért még +500-t ad hozzá).

Remélem segíthettem ebben az elhagyott oldalban a leárt játékkal kapcsán!

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára