F1 Challenge gépi ellenfelek erősorrendje és annak módosítása

Szerző: Bassocsc
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Először is menjünk bele az F1 Challenge modunk főmappájába ott pedig a: SeasonData/Drivers mappába és ott a fileokat nyissuk meg jegyzettömbbel. Azután már meg is nyithatjuk a fájlokat.

//Driver Info = Pilóta infók (nem túl lényeges, de azért az igényesebb, ha ez is benne van)
Nationality=English = Nemzetiség
DateofBirth=7-1-85 = Születési dátum
Starts=0 = Rajtok
Poles=0 = Pole pozíciók
Wins=0 = Győzelmek
DriversChampionships=0 = Bajnoki címek

A következőek nagyon fontosak, mivel ezek befolyásolják a pilóta teljesítményét a pályán.

//Driver Stats
StartsDry=-0.8 = Rajtolás szárazon (minél több annál jobb)
StartsWet=-0.8 = Rajtolás esőben (minél több annál jobb)
StartStalls=0 = Rajtnál való beragadás (kevesebb a jobb)
QualifyingAbility=1.8 = Időmérő teljesítmény (kevesebb a jobb, minimum érték: 0)
RaceAbility=1.2 = Futam teljesítmény (kevesebb a jobb, minimum érték: 0)
RainAbility=1.2 = Esőben a teljesítmény (kevesebb a jobb, minimum érték: 0)
Passing=82.0 = Mennyit előz az AI a futamon (minél nagyobb az érték a versenyző annál többet előz)
Crash=1 = Mennyire hajlamos az AI összetörni a kocsit (ha kicsire állítjuk az értéket akkor nem töri, ha viszont magas az érték akkor a versenyző hajlamos összetörni a kocsiját.
Recovery=1.8 = (Talán) Kicsúszás utáni visszatérés a pályára (kevesebb a jobb)
CompletedLaps%=85 = Futamok teljesítése %-ban (Minél kevesebb az érték a pilóta annál kevesebb verseny teljesít, ha az érték nagy akkor a versenyző a futamok nagy százalékában célbaér.)

// Increase attempted low-speed cornering by adding a minimum onto calculated speed. = Növelés esetén az alacsony sebességű kanyarokban nagyobb a sebesség
// Reduce attempted high-speed cornering by multiplying speed by a number less than 1.0. = Csökkentés esetény a gyorsabb kanyarokban nagyobb sebességgel megy át az AI)
// <adjusted speed> = CorneringAdd + (CorneringMult * <original speed>)
CorneringAdd=2.6
CorneringMult=0.971

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára