Saját csapat f1 ch-ban úgy hogy egyetlen kocsit sem kell feláldozni (inkább RH-ban működik)

Szerző: technoking93 , Ysoldus_Ndalyn , NorbiLordi ...
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Először is kell egy alap autó. Arra kell figyelni hogy az autó .veh fájljában meglegyen ez a két sor:
DefaultLivery="Versenyző"
PitCrewLivery="Csapat"

1. lépés: Hogy lemásoljuk az egyik ilyen csapat könyvtárát. Átnevezzük a saját magunk által megálmodott csapat nevére.
Pl: Mclaren- Az Első Csapatom

2. lépés: Átnevezzük a fájlokat
Pl: Mclaren.HDV- Azelsocsapatom.hdv

3. lépés: Megnyitjuk a veh filet egy jegyzettömbbel ez van benne:

//
// The first section defines what maps to load for the new vehicle skinning
// technology. The first line defines a "prefix" to be used for all generic maps.
// Currently, generic maps are used for the livery, wing, driver, driver arms,
// driver helmet, and pit crew. The second line will replace the default livery
// with the new specified, for the track specified. The format is as follows:
//
// DefaultLivery="PREFIX" // PREFIX is the base texture map name, assumed to be BMP unless specified
// PitCrewLivery="PREFIX" // This is only needed if it differs from the default livery PREFIX
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // TRACK is the track name as defined in the event GDB
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // For example, "2001_Monza"
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // You can have an infinite # of these lines
//

DefaultLivery="Raikkonen"
PitCrewLivery="McLaren"

HDVehicle=2005_mclaren.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MG09MGAAC // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)

Number=9
Team="McLaren"
Driver="Kimi Raikkonen@@@#"
Description="2005 McLaren"
Engine="Mercedes-Benz"
Manufacturer="McLaren"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"

FullTeamName="McLaren"
TeamFounded=1966
TeamHeadquarters="Woking, England"
TeamStarts=526
TeamPoles=112
TeamWins=134
TeamWorldChampionships=8


4. lépés: Átírjuk erre:

//
// The first section defines what maps to load for the new vehicle skinning
// technology. The first line defines a "prefix" to be used for all generic maps.
// Currently, generic maps are used for the livery, wing, driver, driver arms,
// driver helmet, and pit crew. The second line will replace the default livery
// with the new specified, for the track specified. The format is as follows:
//
// DefaultLivery="PREFIX" // PREFIX is the base texture map name, assumed to be BMP unless specified
// PitCrewLivery="PREFIX" // This is only needed if it differs from the default livery PREFIX
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // TRACK is the track name as defined in the event GDB
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // For example, "2001_Monza"
// TrackLivery="TRACK, PREFIX" // You can have an infinite # of these lines
//

DefaultLivery="Versenyzo1"
PitCrewLivery="McLaren"

HDVehicle=2005_azelsocsapatom.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MG09MGAAC // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)

Number=9
Team="Az Elso Csapatom"
Driver="Versenyzo 1"
Description="2005 Az Elso Csapatom"
Engine="Mercedes-Benz"
Manufacturer="Az Elso Csapatom"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"

FullTeamName="Az Elso Csapatom"
TeamFounded=2010
TeamHeadquarters="Varos, Orszag"
TeamStarts=526
TeamPoles=112
TeamWins=134
TeamWorldChampionships=8


5. A drivers mappában lemásoljuk az 1ik driver filet
6. Átnevezzük: Versenyzo 1 esetében: V1-re
7. Nyissuk meg egy jegyzettömbbel és írjuk át a nevet és a nemzetiséget
8. Mastudioval vegyük ki a festést a mas filebol
9. Szerkesszük át a festést
10. Tegyük vissza a versenyző nevén ebben az esetben: 1.bmp 1wing.bmp

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára