F1 Birkuc 2006-2010
- Birkuc
- —
- 2011-03-24 15:00:00
Valóban ünnepnap a mai: egy új éra, egy korszakalkotó mod megjelenésének dátuma. 5 játék egyben - kisebb, gyorsabb, jobb, és tökéletesebb mint valaha: F1 Birkuc 2006-2010!
2011.03.24.
Ma Gábor napjára ébredtünk, ezen esemény címszereplője pedig hozott is nektek valamit. Továbbra is tartom: az aktuális szezon során már nem időszerű az előző évivel foglalkozni, így hát még a Melbourne -i versenyhétvége előtt megosztom veletek a 2006-2010 modom végső kiadványát (érdekesség, hogy a telepítő mérete szinte ugyanakkora, kb 0.3 MB a különbség), amely mindössze csupán a második teljes kiadás (és Patch -ből is csak 2 volt közte) 3 és fél hónappal az elsőt követően, ebből is látszik hogy ezúttal szerencsére tényleg nem kellett sokat foltozgatni rajta, na de íme a teljes lista a változásokról a decemberi V1 -hez képest:
KÖZÖS:
-visszakerült a multis üzenetjelző hang, sokak örömére vagy épp bánatára
-az előre felrajzolt féknyomtextúra miatt jelentkezett "poros pálya" effektus
-az elmosódás effektus megszűntetésével életszerűbb megjelenés a maradék 5 ilyen pályának is: A1 ring, Imola, Shanghai, Suzuka, Test MagnyCours
-Austin: bekerült 2012 egyetlen új F1 pályája
-India: lecserélve egy másikra, és Indianapolis -al ütközött a Multi játékban
-Istanbul: a fekete rázóköveket talán végre sikerült teljesen eltűntetni
-Sakhir: a féktávjelző táblák mozdíthatóak voltak bekapcsolt ligamódnál, továbbá a 100% versenytáv (körszám) 57 volt 49 helyett
-Silverstone: a féktávjelző táblák mozdíthatóak voltak bekapcsolt ligamódnál, továbbá a 100% versenytáv (körszám) 60 volt 52 helyett
2010:
-a 22 fős limitből fakadó problémák visszaszorítása miatt a Hispania autókkal az SC -hez hasonlóan csak a játékos versenyezhet, a gépi ellenfelek nem
-árnyékproblémák többsége megoldva
-alacsony üzemanyag-szint jelzésnél az LCD villogott 7 csapatnál a kormányaik miatt: McLaren, Mercedes, Ferrari, Force India, Lotus, Hispania, Virgin
-textúraütközés volt a Basic sisaknézettel: Red Bull, Sauber, Williams
-textúraütközés volt a Speedometer -el: Red Bull, Toro Rosso
Mielőtt megkérdeznétek a jövőt illetően: megnyugtatok mindenkit hogy nincs vége a dalnak, lesz folytatás, és habár teljes 06-11 kiadványt nem tervezek a közeljövőben még, egy a 06-10 FINAL -hoz megjelenő 2011 -es szezon-kiegészítő csomag elképzelhető. Amolyan béta sorozatként fejlesztve, amíg nem éri el azt a szintet hogy hivatalos 06-11 rilíz váljék belőle. A mikor kérdésekre azonban természetesen nincs válasz, minden esetre addig is jó játékot az elmúlt 5 évaddal!
KÖZÖS:
-visszakerült a multis üzenetjelző hang, sokak örömére vagy épp bánatára
-az előre felrajzolt féknyomtextúra miatt jelentkezett "poros pálya" effektus
-az elmosódás effektus megszűntetésével életszerűbb megjelenés a maradék 5 ilyen pályának is: A1 ring, Imola, Shanghai, Suzuka, Test MagnyCours
-Austin: bekerült 2012 egyetlen új F1 pályája
-India: lecserélve egy másikra, és Indianapolis -al ütközött a Multi játékban
-Istanbul: a fekete rázóköveket talán végre sikerült teljesen eltűntetni
-Sakhir: a féktávjelző táblák mozdíthatóak voltak bekapcsolt ligamódnál, továbbá a 100% versenytáv (körszám) 57 volt 49 helyett
-Silverstone: a féktávjelző táblák mozdíthatóak voltak bekapcsolt ligamódnál, továbbá a 100% versenytáv (körszám) 60 volt 52 helyett
2010:
-a 22 fős limitből fakadó problémák visszaszorítása miatt a Hispania autókkal az SC -hez hasonlóan csak a játékos versenyezhet, a gépi ellenfelek nem
-árnyékproblémák többsége megoldva
-alacsony üzemanyag-szint jelzésnél az LCD villogott 7 csapatnál a kormányaik miatt: McLaren, Mercedes, Ferrari, Force India, Lotus, Hispania, Virgin
-textúraütközés volt a Basic sisaknézettel: Red Bull, Sauber, Williams
-textúraütközés volt a Speedometer -el: Red Bull, Toro Rosso
Mielőtt megkérdeznétek a jövőt illetően: megnyugtatok mindenkit hogy nincs vége a dalnak, lesz folytatás, és habár teljes 06-11 kiadványt nem tervezek a közeljövőben még, egy a 06-10 FINAL -hoz megjelenő 2011 -es szezon-kiegészítő csomag elképzelhető. Amolyan béta sorozatként fejlesztve, amíg nem éri el azt a szintet hogy hivatalos 06-11 rilíz váljék belőle. A mikor kérdésekre azonban természetesen nincs válasz, minden esetre addig is jó játékot az elmúlt 5 évaddal!
2010.12.12.
A Mikulás azért is jó, mert kiszámíthatatlan. Bár az új gyermek érkezésére éppen 9 hónapot kellett várni, mivel március 12. -én jelent meg a 06-09 FINAL. Továbbá ez eleve a tizenkettes csapdája: az év 12. hónapjának 12. napján 12 órakor történő megjelenéssel...
Túl sok dolgot már nem igazán tudok hozzáfűzni (lejjebb görgetve a korábbi bejegyzésekben amúgy is ott vannak a lényeges infók), a színvonalat megpróbáltam évről évre emelni, a tavalyival pedig úgy érzem a csúcsra járatás is megtörtént, így inkább most a szint megtartása volt a cél, remélhetőleg sikerrel, a talán kissé késői megjelenésnek is ez volt az egyik fő oka, de én úgy érzem megérte, most már teljes nyugalommal publikálom, és amit a 2009 -es évadtól megkaptatok, azt reményeim szerint most a 2010 -estől is maradéktalanul megfogjátok.
Tökéletes mod elméletben nem létezhet, ha hibák nem is feltétlen, de apróbb módosítások és csiszolások mindig történhetnek, ha lesz ilyen akkor az természetesen Patch formájában elevenedik majd meg, az utolsó javítócsomag helyét pedig ahogy tavaly is, a FINAL kiadás jelenti majd, tehát a tervek szerint a 06-10 -ből maximum 2 kiadás lesz.
2010 -ben 12 csapat volt, ám az F1C -t mint tudjuk 11 csapatra tervezték, így teljes garanciát nem vállalok a 22 -nél magasabb létszámú játékhoz, a kulcsfigura pedig a Virgin csapat akik a rajtszámlista végén találhatóak, persze megoldható hogy 24 -en legyenek (a PLR fájlban az Opponents= sorokat megkeresve és a mellette lévő értékeket 23 -ra átírva, kivétel ez alól a VB amihez az F1_2010.bch fájl GAMEOPT_opponents= sorát kell keresni, mindezek egyébként a Save\profilnév mappában találhatóak), azt pedig még feltétlenül tudnotok kell hogy hagyományos vagyis 21 ellenfélre állított játék esetén 1 csapat véletlenszerűen marad ki a buliból, tehát ez lehet egy élcsapat is, persze semeddig nem tart ez esetben még egy új VB -t (ott már egyből a tabellával nyit ahol rögtön olvasható az ellenfelek listája) stb kérni egészen addig amíg mindenki ott van akire feltétlen számítunk.
A 2010 -es szezont maradéktalanul próbáltam beletenni illetve szimulálni, mindenre gondosan ügyelve. A pályák sora kettővel bővült, természetesen 2010 illetve 2011 egyetlen új aszfaltcsíkjával, a Korea - India párossal, továbbá még két pálya (Sakhir és Silverstone) nyomvonala változott idén, azok is bekerültek, ám az elődjük helyén, így a korábbi szezonokkal játszva is azon kell megküzdenünk. Történt még pár apró javítás illetve módosítás (a pályaféknyom és a Telemetria például sokak kívánságára), erről az alábbi lista árulkodik részletesen:
KÖZÖS:
-több évnyi mellőzés után visszakerült a Telemetria program
-pályacsúcsok frissítve (2010 után)
-a fix pályaféknyom textúra lecserélve
-Imola: volt még egy kevés "láthatatlan fal"
-India: bekerült a 2011 -es új pálya is
-Istanbul: időnként felbukkanó rázókő textúra hiba javítva
-Korea: bekerült a 2010 -es új pálya is
-Nürburgring: az utolsó levágás elleni cucc szélesítése jobbirányba
-Sakhir: a 2010 -es nyomvonalú verzió került bele
-Silverstone: a 2010 -es nyomvonalú verzió került bele
-Singapore: levágás elleni cucc a híd előtt mindkét rázókő mellett
2010:
-minden hozzáadva, megfelelően frissítve és integrálva
-a statisztikák a szezon kezdeti állapotot tükrözik
5 szezon, 27 pálya, 54 csapat, 108 versenyző, számos külső opcióval és lehetőséggel megspékelve, nagy vonalakban ezt jelenti a 06-10 Birkuc mod, amelynek telepítője speciel még így 5 szezont összesűrítve is 700 MB méret alatt maradt, tehát ráfér egy mezei CD lemezre, és feltelepítve sem foglal sokkal több helyet alaphelyzetben.
Most pedig nincs más hátra, mint hogy kellemes MiG-hullást és jó játékot kívánjak mindenkinek!
Túl sok dolgot már nem igazán tudok hozzáfűzni (lejjebb görgetve a korábbi bejegyzésekben amúgy is ott vannak a lényeges infók), a színvonalat megpróbáltam évről évre emelni, a tavalyival pedig úgy érzem a csúcsra járatás is megtörtént, így inkább most a szint megtartása volt a cél, remélhetőleg sikerrel, a talán kissé késői megjelenésnek is ez volt az egyik fő oka, de én úgy érzem megérte, most már teljes nyugalommal publikálom, és amit a 2009 -es évadtól megkaptatok, azt reményeim szerint most a 2010 -estől is maradéktalanul megfogjátok.
Tökéletes mod elméletben nem létezhet, ha hibák nem is feltétlen, de apróbb módosítások és csiszolások mindig történhetnek, ha lesz ilyen akkor az természetesen Patch formájában elevenedik majd meg, az utolsó javítócsomag helyét pedig ahogy tavaly is, a FINAL kiadás jelenti majd, tehát a tervek szerint a 06-10 -ből maximum 2 kiadás lesz.
2010 -ben 12 csapat volt, ám az F1C -t mint tudjuk 11 csapatra tervezték, így teljes garanciát nem vállalok a 22 -nél magasabb létszámú játékhoz, a kulcsfigura pedig a Virgin csapat akik a rajtszámlista végén találhatóak, persze megoldható hogy 24 -en legyenek (a PLR fájlban az Opponents= sorokat megkeresve és a mellette lévő értékeket 23 -ra átírva, kivétel ez alól a VB amihez az F1_2010.bch fájl GAMEOPT_opponents= sorát kell keresni, mindezek egyébként a Save\profilnév mappában találhatóak), azt pedig még feltétlenül tudnotok kell hogy hagyományos vagyis 21 ellenfélre állított játék esetén 1 csapat véletlenszerűen marad ki a buliból, tehát ez lehet egy élcsapat is, persze semeddig nem tart ez esetben még egy új VB -t (ott már egyből a tabellával nyit ahol rögtön olvasható az ellenfelek listája) stb kérni egészen addig amíg mindenki ott van akire feltétlen számítunk.
A 2010 -es szezont maradéktalanul próbáltam beletenni illetve szimulálni, mindenre gondosan ügyelve. A pályák sora kettővel bővült, természetesen 2010 illetve 2011 egyetlen új aszfaltcsíkjával, a Korea - India párossal, továbbá még két pálya (Sakhir és Silverstone) nyomvonala változott idén, azok is bekerültek, ám az elődjük helyén, így a korábbi szezonokkal játszva is azon kell megküzdenünk. Történt még pár apró javítás illetve módosítás (a pályaféknyom és a Telemetria például sokak kívánságára), erről az alábbi lista árulkodik részletesen:
KÖZÖS:
-több évnyi mellőzés után visszakerült a Telemetria program
-pályacsúcsok frissítve (2010 után)
-a fix pályaféknyom textúra lecserélve
-Imola: volt még egy kevés "láthatatlan fal"
-India: bekerült a 2011 -es új pálya is
-Istanbul: időnként felbukkanó rázókő textúra hiba javítva
-Korea: bekerült a 2010 -es új pálya is
-Nürburgring: az utolsó levágás elleni cucc szélesítése jobbirányba
-Sakhir: a 2010 -es nyomvonalú verzió került bele
-Silverstone: a 2010 -es nyomvonalú verzió került bele
-Singapore: levágás elleni cucc a híd előtt mindkét rázókő mellett
2010:
-minden hozzáadva, megfelelően frissítve és integrálva
-a statisztikák a szezon kezdeti állapotot tükrözik
5 szezon, 27 pálya, 54 csapat, 108 versenyző, számos külső opcióval és lehetőséggel megspékelve, nagy vonalakban ezt jelenti a 06-10 Birkuc mod, amelynek telepítője speciel még így 5 szezont összesűrítve is 700 MB méret alatt maradt, tehát ráfér egy mezei CD lemezre, és feltelepítve sem foglal sokkal több helyet alaphelyzetben.
Most pedig nincs más hátra, mint hogy kellemes MiG-hullást és jó játékot kívánjak mindenkinek!
2010.03.12.
FINAL: ez az egyik legjobban csengő szó a modding világában, és bizony a mai napon valóban elérkeztünk az F1 Birkuc 2006-2009 mindössze 2. teljes, ám egyben végső kiadásához, amit próbáltam tökélyre fejleszteni, és mondhatni elégedetten is adom most ki a kezeim közül.
Button -ék már bőszen róják a köröket a 2010 -es szezonban, a hétvégén, egészen pontosan a vasárnapi futammal pedig hivatalosan is kezdetét veszi a 2010 -es F1 évad. Onnantól pedig a 2009 -es modok már elvesztik aktualitásukat, utána már nem illendő aktuálisnak nevezett 2009 -es modot kiadni.
Én speciel a legutolsó pillanatig vártam, és azt hiszem megérte, hisz még ezen a héten is pattant ki ötlet az alkotói fejből, de innen már tényleg nincs visszaút, minden ami ezután jön, az már egy másik történet része lesz, de még mielőtt erre rátérnénk, vegyük át a teljes fejlesztési naplót az augusztusi V1 -es kiadáshoz képes, vastagítással jelölve a vadiúj változásokat, melyeket az időközben megjelent Patch -ek sem tartalmaztak még:
KÖZÖS:
-1 új nyelv: Bolgár
-új és/vagy fejlesztett effektek:
(némelyik csak az alapértelmezett Birkuc GamePlay -el működik!)
füsteregetés és féknyom (út, fű, kavicságy különböző),
csúszásnyom és füstölgő kerék, izzó fékpofa, szikrázás,
eső és vízfüggöny, lángnyelv stb
-alapsetupoknak nagyobb motorhűtés leégés ellen
-pályacsúcsok frissítve
-Abu Dhabi: alapos vérfrissítés (Abu Dhabi F1GP09 V4)
-Monaco: végleges javítás a boxbemeneteli problémákon
2009:
-végleges erősorrend
-alacsonyabb gépigényű sisakok
-Brawn: ikrek effektus javítva
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-Force India: frissítve
-McLaren: új kormány, ikrek effektus javítva
-Red Bull: frissítve
-Toro Rosso: frissítve
-Toyota: ikrek effektus javítva, frissítve
-Williams: frissítve
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
Bekerült tehát a V4 -es Abu Dhabi, sok fejtörés után végre megoldódott a Monaco -i boxprobléma is, továbbá érdemes még megemlíteni hogy a speciális effekteknél talán túlzásba volt vive a füstölés és szikrázás, így ezeket is mérsékeltem. Végül, de nem utolsósorban, a mezőny felének autója sem maradt érintetlen, 5 csapat járműve is kisebb-nagyobb ráncfelvarráson esett át, így remélhetőleg már egyiket sem érheti komoly kritika.
A jövő: hát igen, az élet mint tudjuk nem áll meg, és bár lelki szemeim előtt ugyan még nem lebeg, de komoly esély van rá hogy valamikor a nyár folyamán egy újabb szezonnal bővül a mod, és a következő kiadást már F1 Birkuc 2006-2010 néven láthatjátok viszont. A pályákat érintő esetleges 2009 -es textúrafrissítésekről már ejtettem szót az FTR cikkben, valamint természetesen azon leszek hogy az F1C -sek se maradhassanak az idén debütáló Korea -i pálya nélkül, továbbá Sakhir 2010 -es nyomvonalát már megkaptátok, és remélhetőleg Silverstone -éval sem lesz majd ez másként. Végül, nem bújok ki a TBS téma elől sem, de ezzel kapcsolatban továbbra is csak a türelem szót tudom emlegetni, nincs és nem is lesz vele kapcsolatban konkrét megjelenési időterv, szóval 'when its done'. A TBS V2 -re ugyanis szeretném a 06-09 modom legtöbb jellemzőjét szintúgy ráaggatni, viszont 30 szezon és 90 pálya esetén ez már finoman szólva sem könnyű dió, és én is csak remélni tudom hogy elég időm és energiám jut arra, hogy még az idén megjelenhessen.
De most a 2006-2009 szezonokat feldolgozó projektem legújabb és egyben kiadványához kívánnék jó játékot és szórakozást, és én köszönném meg ezúton is mindenkinek, aki akárcsak kipróbálta bármelyik munkámat is!
Tessék görgetni, tölteni, kommentelni, és persze játszani, mindent bele!
2010.01.31. - Patch 1.05:
megjelent az ötödik fejlesztőcsomag az F1 Birkuc 2006-2009 modhoz, a tartalma:
KÖZÖS:
-1 új nyelv: Bolgár
-új és/vagy fejlesztett effektek:
(némelyik csak az alapértelmezett Birkuc GamePlay -el működik!)
füsteregetés és féknyom (út, fű, kavicságy különböző), csúszásnyom és füstölgő kerék, izzó fékpofa, szikrázás, eső és vízfüggöny, lángnyelv stb
-alapsetupoknak nagyobb motorhűtés leégés ellen
-pályacsúcsok frissítve
-Abu Dhabi: alapos vérfrissítés (Abu Dhabi F1GP09 V3)
-Monaco: javítás a boxbemeneteli problémákon
2009:
-végleges erősorrend
-alacsonyabb gépigényű sisakok
-Brawn: ikrek effektus javítva
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-McLaren: új kormány, ikrek effektus javítva
-Toyota: ikrek effektus javítva
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni)
az effektekről egy több mint 6 perces prezentáló videót is készítettem, amit a következő linken online is megtekinthettek, de ha le is töltitek akkor jobb minőségben tudjátok megnézni, íme:
>>> LINK <<<
és ezzel nagyjából véget is ért a Birkuc 06-09 mod fejlesztése, és a 2., egyben utolsó teljes kiadás következik majd, F1 Birkuc 2006-2009 FINAL néven, ami várhatóan főleg csak javításokat hoz magával, már ha szükséges.
2009.12.31. - Patch 1.04:
megjelent a negyedik fejlesztőcsomag az F1 Birkuc 2006-2009 modhoz, a tartalma:
COMMON:
-alapsetupoknak nagyobb motorhűtés leégés ellen
-pályacsúcsok frissítve
-Monaco: javítás a boxbemeneteli problémákon
2009:
-végleges erősorrend
-alacsonyabb gépigényű sisakok
-Brawn: ikrek effektus javítva
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-McLaren: új kormány, ikrek effektus javítva
-Toyota: ikrek effektus javítva
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni)
2009.11.30. - Patch 1.03:
megjelent a harmadik fejlesztőcsomag az F1 Birkuc 2006-2009 modhoz, a tartalma:
COMMON:
-alapsetupoknak nagyobb motorhűtés leégés ellen
2009:
-végleges erősorrend
-alacsonyabb gépigényű sisakok
-Brawn: ikrek effektus javítva
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-McLaren: új kormány, ikrek effektus javítva
-Toyota: ikrek effektus javítva
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni)
2009.10.31. - Drivers 2009 All In One:
közel másfél hónapos hallgatást török meg most, hogy Halloween éjjele se maradjon Birkucos letöltés nélkül, méghozzá a 2009 -es pilótafelállásokkal kapcsolatos patch sorozat utolsó és egyben különleges kiadásáról van szó, de az 1.03 -as Patch is hamarosan érkezhet, ám most beszéljünk a jelenről:
az elődőknél mindig felhívtam a figyelmet arra hogy "visszacsinálásra nincs mód", ám ez most megváltozik, hisz a szezon végeztével egy olyan pilótafelállás-csomagot hoztam, amely a 2009 -es évad minden variánsát tartalmazza, és bármikor bármelyikre egyszerűen átválthatunk egy fél pillanat alatt, az úgynevezett "al-telepítők" segítségével (a letöltendő fő telepítőt természetesen csak a legelső alkalommal kell használni), de nézzük is hogyan alakult ki ez a bizonyos 5 variáns:
01 Melbourne: igen, a pálya neve előtti szám azt jelzi hogy hányadik futam volt a szezonban, ez pedig természetesen a szezonnyitót vagyis a kezdeti felállást takarja, ami aztán több mint a fél évad során változatlan is maradt
10 Hungaroring: ahol is a Toro Rosso csapat vezetősége indította be a lavinát azzal, hogy a csalódást keltő Bourdais helyére az újonc spanyol Alguersuari -t ültette
11 Valencia: egy futammal késöbb további 2 változás történt, egyrészt Briatore cserélte le a Renault -nál Piquet -t az újabb újonc francia Grosjean -ra, másrészt az előző futamon sérülést szenvedő Massa helyét a Ferrarinál a csapat tesztpilótája, az olasz Badoer foglalhatta el
13 Monza: igen ám, de az olasz csapat megbánta ebbéli döntését, így 2 futam után a versenyképtelen Badoert a Force Indiától elrabolt szintén olasz Fisichella váltotta, akit így ezzel egyidőben természetesen szintén pótolnia kellett az indiai csapatnak, és meg is tették ezt és nem más mint az istálló tesztpilótája, az ugyancsak olasz Liuzzi kapott lehetőséget a bizonyításra
16 Interlagos: újabb sérülés miatt Glock volt az aki nem tudta vállalni a szereplést az utolsó 2 futamon a Toyotánál, így a csapat tesztpilótája, a japán Kobayashi helyettesítette
összeségében tehát 5 variáns létezik: ami egészen pontosan 6 helycserét jelent, 5 csapatot és 10 pilótát érintve, ami valljuk be elég kacifántos, mint ahogy így ezen patch elkészítése is az volt, mely remélhetőleg elnyeri majd az érdeklődők tetszését!
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni, ahova a közös használatú fájlokon kívül a specifikus al-telepítők is bekerülnek, így azokat utána szintén a főkönyvtárból futtatva lehet váltogatni a különböző variánsok között: Melbourne -től Interlagosig)
2009.09.22. - Patch 1.02:
megjelent a második fejlesztőcsomag az F1 Birkuc 2006-2009 modhoz, a tartalma:
COMMON:
2009:
-erősorrend aktualizálás (az első 13 futam alapján)
-alacsonyabb gépigényű sisakok
-Brawn: ikrek effektus javítva
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-McLaren: új kormány, ikrek effektus javítva
-Toyota: ikrek effektus javítva
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni)
2009.09.05. - Drivers 2009 Monza:
Avagy bye bye Badoer...a leselejtezett olaszt a Ferrarinál honfitársa, Fisichella váltja, akit pedig Vitantonio Liuzzi pótol majd a Force Indiában, vagyis az aktualizációra vágyók kedvéért elkészítettem a Monzai mezőnyt 1 héttel az ominózus versenyhétvége előtt!
(FIGYELEM: elődeiket lecserélik tehát a helyükre kerülnek, visszacsinálásra nincs mód, nem is fogok olyan patchet csinálni, és nem is reagálok az ilyen jellegű kérdésekre, mindenki el tudja dönteni hogy őket akarja e vagy az eredetieket)
2009.08.31. - Drivers 2009 Valencia újratöltve:
a múltkor nemes egyszerűséggel elfelejtettem beletenni az újoncok kommentátorhangjait, de ezt most pótoltam
(akinek kell, az az apró patchet csak töltse le újra és telepítse fel még egyszer)
2009.08.27. - Patch 1.01:
megjelent az első fejlesztőcsomag az F1 Birkuc 2006-2009 modhoz, a tartalma:
COMMON:
2009:
-Ferrari: ikrek effektus (2 Massa vagy 2 Raikkönen) javítva
-McLaren: új kormány
2006:
-gyors szimulációs (esemény befejezése gomb) erősorrend javítva
-Villeneuve sisakja javítva
(természetesen a mod főkönyvtárába kell telepíteni)
2009.08.23. - Drivers 2009 Valencia:
Elkészítettem azt a patch -et ami a Birkuc 06-09 mod 2009 -es szezonjába bevarázsolja a 3, szezonkezdethez képest eltérő, jelenleg viszont versenyző pilótát, nevezetesen az Alguersuari, Badoer, Grosjain triót!
(FIGYELEM: elődeiket lecserélik tehát a helyükre kerülnek, visszacsinálásra nincs mód, nem is fogok olyan patchet csinálni, és nem is reagálok az ilyen jellegű kérdésekre, mindenki el tudja dönteni hogy őket akarja e vagy az eredetieket)
Térjünk rögtön a lényegre:
Mostantól egyetlen évadnak sem lesz külön Birkuc kiadása, az aktuális Birkuc mod a 2006 -os szezontól kezdve egy csomagban él tovább, és az új kiadások és/vagy patchek is közösek lesznek mostantól, akár csak az egyik szezont érinti, akár mindet, és ha lesz 2010 -es Birkuc mod, az is ebben a formában jelenik majd meg, "F1 Birkuc 2006-2010" néven!
miután átgörgetted magad az eredeti 2009 -es mod cikkarchívumán, alatta további információkat találsz majd az új éra első kiadványáról!
a 2009 -es mod kiegészítései:
2009.07.23. - Patch 1.02:
inkább fejlesztéseket tartalmaz mintsem javításokat, többsége a játékosok kérése illetve ötletei alapján történtek, íme a 2009 -es Birkuc modhoz megjelent második patch tartalma:
-főmenü: gyorsprofilváltó panel áthelyezve, és 1 új gomb ami az új, extra Showroom -hoz visz
-új főmenü/showroom megjelenés: az autó marad, te is benne, de körkötél, kerekek és a csapattársad vannak körülötted!
-új, realisztikusabb törésfizika
-új és/vagy változtatott kameranézetek
-1 új nyelv: Román
-DaiMOn sisakcsomagja
-új motorhangok mindegyik típusnak
-Brawn: új kormány
-Red Bull: felújítás Silverstone szerint
-csíkos helyett slick féknyom
-A1 ring: komolyabb felújítás
-Abu Dhabi: FPS javítás (kisebb gépigény)
-Barcelona: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Fuji: rejtélyes bukkantók eltüntetve
-Hockenheim: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Indianapolis: már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Interlagos: FPS javítás (kisebb gépigény), és már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Istanbul: a gépek már nem várakoznak kicsit a boxbamenetel során
-MagnyCours: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Monza: textúra frissítés
-Nürburgring: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Sepang: már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Singapore: már nem lehet átmenni sehol a kerítéseken
-Spa: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Suzuka: már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
(telepíteni természetesen a játék főkönyvtárába kell!)
« vissza a főoldalra |
---|
Adatlap
F1C - F1 Challenge 99-02
Szimulátorok >>
megjelenés:
2003. június 24.
fejlesztő:
ISI (Image Space Incorporated)
kiadó:
Electronic Arts, EA Sports