Exklúzív Interjú Tom Speed-el!

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Exklúzív Interjú Tom Speed-el, vagy más nevén a WCP csapat vezérével. Ha érdekel, olvass tovább...
Aki egy kicsit is benne van az rFactor és/vagy a WCP világában, annak gondolom nem mondok új nevet, amikor azt mondom, hogy:
TOM SPEED

Akinek mégis, annak elárulom, hogy Ő a WCP csapat vezetője, és gyakorlatilag (nem hivatalos formában) övé a WCP csapat.

Ez, amit majd olvashattok egy exlúzív interjú vele. Itt olvashattok az idei modjukról, a várt sikerekről és még sok másról. Összesen 11 kérdést tettem fel neki, amire Ő készséggel válaszolt. Na de nem húzom tovább az időt, íme az interjú:


Én: Először is köszönöm, hogy adsz nekem, illetve a GPHungary.hu látogatóinak egy exklúzív interjút.
Tom Speed: Nem probléma, akkor kérdezel, amikor szükségét érzed!
Én: Köszönöm. Akkor kezdjük is el,

Q1:
Én: Ebben az évben sok változás történt a WCP csapatban. Új ember csatlakozott. Ki Ő, és milyen szerepet tölt be a WCP csapat életében?
TS: Igen, ebben az évben a WCP csapat „újjászületett”. Azok, akik nem csináltak semmit elmentek, és egy új, motivált tag csatlakozott. Ő Heka, aki egy Finn festő. De továbbra sem vagyunk stabilak.

Q2:
Én: Mikor kezdtétek a WCP 2010-et?
TS: Márciusban vagy Áprilisban, igazából nem emlékszem. De nem voltunk szervezettek, tehát nagyon-nagyon lassúak voltunk. A következő projektünkben, stabil csapat és nagyon szervezettek leszünk. Tehát gyorsabbak leszünk a terveink megvalósításában.

Q3:
Én: Mikor adjátok ki a modot?
TS: Októberben vagy nagyon korán Novemberben. Végeztünk, ha készen leszünk. Van még néhány javítandó dolog: frissítések a GP-kről, a hang csomag sincs még kész, és még ilyenek, ha készen leszünk, 1-2 hét a béta tesztelése, hogy ki tudjuk javítani a hibákat.

Q4:
Én: Mennyiben befolyásolja a mod népszerűségét az, hogy idén a nagyközönség egy hivatalos F1 játékot kapott?
TS: A Codemasters az Codemasters, az ISI meg ISI. Mindig lesz az rFactor játékosok számára több ok is, az egyik legfontosabb a fizikai motornak köszönhető, nagyon kifinomult és nagyszerű érzést nyújt. Aztán könnyebb kezelni a bajnokságot rFactor-ban, mint az F1 2010-ben. Úgy gondolom, Codemasters jó munkát végzett, ezért az F1 2010 játék nagyon jó. Nekem különösen, a dinamikus időjárás tetszik! A WCP csapat felkészült az rFactor 2-re, hogy új funkciókkal tegyük valóság hűbbé a játékot.

Q5:
Én: Tavaly év végén hatalmas sikert aratott a WCP 2009. Számítotok ekkora sikerre az idei modotokkal?
TS: Először is a 2010-es mod teljesen legal lesz, mert van engedélyünk használni azokat a dolgokat, amiket nem mi készítettünk. Másodszor a felbontás sokkal nagyobb lesz, mert szebben kidolgozottak a modeljeink, és a festések is pontosabbak. Tehát jóval nagyobb sikerre és elismerésre számítunk, mint tavaly.

Q6:
Én: Nagyon sok a titkolózás a mod körül. Mi ennek az oka?
TS: Nincs titkolózás, csak furcsa módon, fontolóra kellett venni minden olyan tervet, hogy miként fog működni esetleg egy festés a Ferrari-n vagy a McLaren-en, és ha nem tetszik, akkor minden festést újra kell tervezni. Sokkal könnyebben ment volna, ha nem lett volna gond a kommunikációval és még sok mással. Ezért mi túl korán nem igazán akartunk mutatni WIP képeket.

Q7:
Én: Nagyon sok képet csináltatok azokról az autókról, amik még nem voltak lefestve. Most, hogy már majdnem kész a mod, miért nem csináltok több ingame képet?
TS: Mert nincsenek készen a sisakok, és sok modell mérete rossz és minden amit el tudsz képzelni. De nem kell izgulni, a BETA teszt alkalmával sok képet és videót fogunk csinálni.

Q8:
Én: A sisakok saját készítésűek lesznek, vagy a DaiMOn által készítetteteket használjátok majd?
TS: Nem tudtunk várni DaiMOn rFactoros sisak készletére, ezért a GP4-est konvertáljuk (engedéllyel). Hárman dolgozunk ezen: Fernifan, LegoTP és Én.

Q9:
Én: Tavaly megcsináltatok minden pályát. Idén is elkészítitek majd őket?
TS: Nem tudok beszélni a pályákról. Készülünk egy TrackPack-el ami kompatiblis lesz a moddal, de ez még nem a végleges döntés.

Q10:
Én: Sok mod jelent már meg idén, de egyiknek sem volt tökéletes a fizikája. A tiétek lesz a legjobb?
TS: Reméljük. Azt gondolom a mi fizikánk csodálatos: valós köridők, és az érzés ugyanaz, mint a valóságban. Az majd látható lesz az Onboard videóban, hogy sokat dolgoztunk, nagyon-nagyon keményen, hogy az egyik legjobb dolog legyen a modban.
A fizika 2 féle lesz:
- Valós Mod (minden kocsinak saját fizika)
- Liga Mod (minden autónak azonos fizika).

Q11:
Én: Meg szeretnétek pályázni a MoTY-t (Mod of the Year = Év modja)?
TS: Igen, megpályázzuk és reméljük a támogatást!

Én: Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. Jó munkát, és már izgatottan várjuk ezt a modot.


Ennyi lett volna az interjú, és most, hogy tovább csigázzam a kedélyeket, íme az 1. OnBoard videó Silverstone-ból, a Virgin Racing-el és Lucas Di Grassi-val:

  Kapcsolódó hírek    
  Kapcsolódó leírások    
  Kapcsolódó játéktesztek    
  « vissza a főoldalra  

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei