Ligacsokor

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Az eheti ligacsokor, megérkezett!!!


Liga Hirdetések

HRST - Alfa Amore Racing
Rally


A HRST és az Alfa Amore Racing liga RALLY bajnokságot szervez 2011. márciusától. A célunk az, hogy nemzetközileg elismert rally bajnokságot/ligát hozzunk létre. Természetesen, ehhez az is kell, hogy ne csak országon belüli versenyzők jelentkezzenek hanem más országok is képviseljék magukat az egyes rally szakaszokon/bajnokságokon. Várjuk minden Rally imádó jelentkezését, de azoknak a versenyzőknek a jelentkezését is várjuk, akik annyira nem jártasak a rally világában de szivesen próbára tennék magukat. Természetesen ha túl erős lenne nekik a "nagyok" közötti versengés, akkor egy HCRALLY AMATEUR bajnokságot is inditunk azoknak a versenyzőknek akik most tanulják a rally sorozatot. Előjáróként ennyit tennénk közzé, ne habozzatok JELENTKEZZETEK MOST, hiszen értékes nyeremények is várják a bajnokság végén a dobogós versenyzőket, de vigaszdíjt azok a versenyzők is kapnak, akiknek nem sikerült a dobogó valamelyik fokára fel kerülniük. Hogy mik is ezek pontosan? Látogassatok el a weboldalunkra, és a SZABÁLYZATOT letöltve/megtekintve megtudhatjátok. Várunk tehát minden RALLY és leendő RALLY imádót.
Jelentkezni az oldalon a Joining menüre kattinvta lehet, illetve az alábbi email-cimen: jelentkezes@hrst.hu a szükséges adatok megadása után.

Email cim: info@hrst.hu

Üdvözlettel HRST/HCRALLY VEZETŐSÉG



Liga Beszámolók

F1RFT II.
Időmérő


A legendás Monzai aszfaltcsík várja az F1RFT másodosztályának mezőnyét a 14. fordulóban. Sokan hiányoztak a munkanap miatt de ennek ellenére volt egy debütáló pilóta is Parti István személyében. A időmérőt a Féknyomonline közvetítette szombat 16 órától. Az időmérő esős körülmények között zajlott. A versenyzőket csak tizedek választották el egymástól ezért izgalmas és érdekes futam elé nézünk. A verseny végkimenetele nagyban függ a versenyzők taktikájától.

A Legjobb időt Labancz Bence a érte el a Mercedessel, második Suborits Péter lett a HRT-vel, harmadik Molnár Attila lett a Ferrari volánja mögött, negyedik helyen a Lotust terelgető Botyanszki Dávid végzett, az újonc Parti István pedig meglepetésre 5. lett, mint azt már feljebb is említettem. Bár Suborits Péter az időmérő második szakasza után vezetett de csak az alacsony szárnybeállítása és ebből kifolyólag magas végsebessége miatt. Ez a holnapi futamon nem lesz előnyös, de kitudja? A technoka csúf ördöge sohasem alszik és a gumi megválasztása is lényeges. 

Mindent összevetve egy izgalmas, előzésekkel és izgalommal teli futam elé nézünk. 




Időmérő Végeredménye:

1. Labancz Bence (Mercedes GP) 1:31:266
2. Suborits Péter (HRT) 1:31:300
3. Molnár Attila (Ferrari) 1:31:525
4. Botyanszki Dávid (Lotus) 1:32:078
5. Parti István (Force India) 1:32:139
6. Bálint Viktor (Virgin) 1:32:525
7. Mészáros Norbert (HRT) 1:32:943
8. Hajas Tamás (Red Bull) 1:32:979
9. Deményi Tamás (Mercedes) 1:32:989
10. Harsányi László (Williams) 1:33:600





Verseny


18 pilótával indult el az F1RFT bajnokság Olasz futama. A 40 körös verseny igen izgalmasra sikeredett annak ellenére hogy az eső ellenére csak kétszer volt bent a Safety Car. A futam igen sportszerű és korrekt volt..

A Rajt igen izgalmasra sikeredett. A harmadik kanyarban az újonc Parti István és Suborits Péter összeakadt, aminek végén Bálint Viktor és Harsányi László látta kárát a dolognak. Ők ketten a futam hátralevő részében sérült autóval versenyeztek ezen az igen nehéz pályán. Az élen bajnokjelölthöz méltóan Labancz Bence haladt, némileg elhúzott az őt követő Molnár Attila, Deményi Tamás, Hajas Tamás, Botyanszki Dávid négyestől. Ahogy várható volt, Harsényi László autójának sérülése miatt már az első körben bejött a Safety Car. Az első körben történt kakaskodás miatt többen is látogatást tettek a boxban. 

A verseny első szakaszában rengeteg korrekt csatát és előzést láthattunk. Ezek közül a verseny elején hibázó Suborits Péter káprázatos menetelése volt, aki a tizennegyedik helyről, a második helyre jött fel. Ekkor a harmadik helyen autózó Molnár Attila hibázott és az összetört autóval nagynehezen bevánszorgott a boxba és feladta a versenyt. Ekkor jött be másodszor a Safety Car. Ez összerázta a mezőnyt és Suborits Péter elött ott állt a lehetőség hogy megelőzze Labancz Bencét. A középmezőnyben is késhelyre menő csaták voltak Walter Attila, Deményi Tamás, Parti István, Suborits Péter és a többiek között a helyezésekért. Molnár Attila Kiesésével Botyanszki Dávid elött ott volt a lehetőség a harmadik hely megszerzésére. Suborits Péter mellett ő volt a másik aki felküzdötte magát az élbolyba. Szabó László is megérdemel egy dícséretet aki az ötödik helyre küzdötte fel magát. Az élen lévő Labancz Bence és Suborits Péter párharcából Suborits Péter Került ki győztesen, a második a már bajnoki címet megszerző Labancz Bence lett, míg harmadik a Lotus-sal veersenyző Botyanszki Dávid lett. Negyedik helyre a Vörös Bikát terelgető Hajas Tamás lett. Külön kiemelném hogy mindössze csak hárman estek ki a futamból ami mindenképp dícséretet érdemel.

Fel van adva a lecke az első osztálynak. Vajon ők tudnak-e ennyi izgalmat varázsolni a monzai aszfaltcsíkra?




Verseny Végeredménye:

1. Suborits Péter (HRT)
2. Labancz Bence (Mercedes)
3. Botyanszki Dávid (Lotus)
4. Hajas Tamás (Red Bull)
5. Szabó László (McLaren)
6. Walter Attila (Ferrari)
7. Parti István (Force India)
8. Deményi Tamás (Mercedes)
9. Czinke János (Ferrari)
10. Diósi Richárd (Renault)





Formula Sim Racers (FSR)









1 hét szünet után ismét elérkeztünk egy új futamhoz! A bajnokság eddig igen izgalmasan alakult, hisz a visszatérő Németh remek formát mutat, illetve Dévai, Ferencz és Tóthi is igen erős, ezzel megnehezítve a jelenleg összetett első Varga dolgát. Schneider és Kult talán picit hullámvölgyben van, a mezőny többi része pedig egyre jobban zárkózik, és az eddig is szoros futamokat még szorosabbá tehetik. Silverstone változott az előző évekhez képest, vajon az erősorrend is fog a pihenő után? Ha érdekell titeket, tartsatok velünk Pénteken este 20:45-től két remek kommentátorunk tolmácsolásában.




VSR Nascar

California egy viszonylag könnyű pálya főleg Phoenix után így hosszú zöld etapokra és izgalmas befutóra lehetett számítani. A tesztek alatt sok sárga volt de a futamra összekapták magukat a fiúk.

A verseny közepén egy 80 körös zöld etap is volt ami igen szép teljesítménynek mondható. Sok nagy párharc volt a verseny folyamán, Szabó Gábor és Géczi vagy említhetnénk Nagy Zsoltot és Viski Gábort, de a mezőny hátsó felében is akadtak izgalmak bőven.A futamon 6 sárga zászlós szakasz volt ami egész jó a 125 kör során. 
Pavlovics a tesztek alatt is megmutatta, hogy itt California-ban számolni kell vele is. A taktika ezen a pályán Zolinak sikerült legjobban, ám ha nincs 10 körrel végeelőt sárga akkor könnyen elképzelhető, hogy Szabó Gábor nyeri meg a versenyt. Pavlovics végül a friss gumikon az utolsó körben meg tudta előzni Pumát és így második győzelmét zsebelte be a szezon során. A két Penske-s Szabó és Szántó szépen összehangolt csapatmunkával 2. és 3. helyre jöttek be.
A bajnokságot Nagy Zsolt vezeti a Red Bullal egyetlen ponttal Pavlovics Zoltán előtt de a bajnokság továbbra is nagyon szoros nem csak elől, hanem a középső régiókban is.

  « vissza a főoldalra  

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei