GPH játékszerver - 1. futam (Spa)
- Phung_mester
- —
- 2011-02-16 17:40:00
Megrendezésre került az első verseny a szerveren, melyen
mindössze csak 7 pilóta vett részt. De ennek ellenére egy nagyszerű futamot
láthattunk, sok csatával.
Az időmérő is igencsak szoros volt, végül a sorrend Ricsi, Lewis, Villeneuve,
Alonso92, >Pum Pál<, petike és formula1996.
Kisebb hibák után elkezdődhetett a Fun race. A rajtot nagyszerűen kapta el
Lewis, és a negyedik helyen álló Alonso92.
Az első kanyar balesetmentes volt, ám egy-két elfékezés volt, de nem lett
belőle nagyobb probléma. Az egyenesbe voltak csaták, ám azokból sem alakult ki
veszélyes pillanat.
Kisebb nagyobb csaták alakultak ki 2 ember között, ám igen-igen leszakadt
mindenki a másikról. Az első körben a két Ferraris is egymásra talált, de
teljesen sportszerűen rendezték le egymás között.
A második körben petike hibázott, melyet két pilóta is kitudott használni. Petike
hibája elkerülhető lett volna, ha egy kicsit lassabban kanyarodik be, ám egy
kicsivel nagyobb sebességgel érkezett meg a kanyarba, és elhagyta az aszfalt
csíkot.
A kör végén be is jött petike, és ezzel érdekes taktikát választott, hogy ezzel
a kerékkel megy végig , és ezzel sokat hozva, vagy 2 kiállásra tervezte, vagy
akár egy nem tervezett kiállás.
A harmadik körben Ricsi nagyon rajta volt Lewisen, ám Ricsi egy hibát vétett
el, amit a mögötte lévők tudtak kihasználni. Lewis így eltudott szakadni tőle
három másodpercre.
A kör végén nagyon megérkezett rá Alonso92, és egy érdekes húzással akart volna
előzni, ám elfékezte magát, és ezzel majdnem belement Ricsibe.
Ugyanabban a körben az Eau Rouge kanyarkombináció után a Ferrari sokkal
gyorsabbnak tűnt mint a Mercedes. Ezt észrevette Ricsi, és védte a belső ívet,
ezzel Alonso92 a külső ívre szorult, majd egy kicsit a bal első kerék letért az
útról, így sebességet vesztett. Végül Ricsi nagyszerűen megtartotta a 2.
helyét.
Egy körrel később ugyanott Alonso92 ismét bepróbálkozott, ám most még nagyobb
volt a sebesség különbség, de Ricsi a külső íven maradt. Bejött mellé Alonso92,
majd a kanyarhoz érve elsőként fordult el, és megelőzte. Ricsi nem tudott
visszatámadni, így ellógott tőle.
Az ötödik körben formula1996 hibázott a célegyenes ráfordítóban, ezt
kihasználva petike a célegyenes végén a belső íven nagyot fékezett, majd
beesett formula1996 mellé. Rövidet tudott fékezni, és így megtudta előzni. Az
egyenesben nem volt akkora sebesség fölénye formula1996 – nak, így nem tudott
visszatámadni.
A hatodik kanyarban >Pum Pál< hibázott, és kicsúszott a sóderágyba.
Sajnos ahogy jött ki megpördült. Miközben megakart fordulni, felakadt a
rázókőre, és ezzel feladni kényszerült a versenyt.
A hetedik körben az Eau Rouge – nál petike és formula1996 egy kicsit
összekoccant, ám formula1996 megcsúszott, és nekicsúszott a gumifalnak, ezzel
megsérülve a felfüggesztés. Nem tudta tovább folytatni a versenyt.
A nyolcadik körben petike megcsúszott az Eau Rouge – nál, így neki
gurult a gumifalnak, majd a levegőben kétszer megpördül. Elvesztette az első
szárnyát, és a felfüggesztés gallyra ment. Ő sem tudta tovább folytatni a
versenyt.
A tízedik körben Alonso92 a Buszmegállóban pördült meg. Helyezést nem veszített
vele, így zavartalanul folytatta tovább a versenyt.
A kör végén Alonso92 jött a boxba, így Ricsi ismét átvette a 2. helyet, de nem
sokáig, ugyanis gyorsan végeztek a Ferraris szerelők. A Mercedes GP szerelői
valamivel lassabbak voltak, így 4 másodpercnyire voltak egymástól.
A tizenharmadik körben Lewis kiállt az élről a boxba, és kerekeket cserélt. Az
eddig hibátlanul autózó Lewis teljesen zavartalanul futhatta a köreit.
Ez után sokáig nem törtlét semmi. A tizenhetedik körben Alonso92 hibázott, és
Ricsi nem volt olyan távol tőle, így megtudta előzni, és ez maradt a végéig.
Végül Lewis teljesen megérdemelten nyerte meg a futamot. Mindössze hárman értek
célba, ám igen izgalmas futamra sikeredett a Fun Race. A végeredmény: Lewis,
Ricsi, Alonso92, Villeneuve, petike, formula1996, >Pum Pál<.
A célba érőkkel készítettünk egy interjút, amit most ti is elolvashattok:
LEWIS:
Nos, már maga az
időmérő is érdekesen alakult, mivel nehéz autókkal kellett pályára lépnünk.
Nekem ez kifejezetten tetszett, próbáltam is megragadni az első rajtkockát. Egy
darabig én voltam az élen, de sajnos lecsúsztam a második helyre. Javítani se
volt esélyem, mert túl agresszív módon kezeltem a gumikat, amelyek hamar
túlmelegedtek. Viszont így az első sorból és a pálya belső ívéről várhattam a
rajtot, ami remek támadási lehetőséghez juttatott már rögtön a rajtnál.
Ahogyan terveztem, le
is rajtoltam a pole pozícióból induló Ricsit és elsőnek fordulhattam el. A
visszajátszást szemlélve elég gyengén kaptam el a rajtot, de szerencsére elég
volt ez is. Sajnos ez az egy előzésem volt egész verseny alatt. A Mercedes GP
egyszerűen lassú volt az egyenesben és a több leszorítóerőt igénylő második
szektorban sem jelentett veszélyt, így visszavettem a tempóból. Pár kör múlva
azonban már Alonso92 volt mögöttem, aki minimálisan is, de közeledett. Minimum
egy 3 másodperces differenciát akartam tartani, így jobban odaléptem. A kiállást
szerettem volna minél jobban eltolni, arra számítottam, hogy 10. körben
kiállnak a többiek. Ez nem így volt, a 13. körben pedig kénytelen voltam
kiállni, mert nagyon elkoptak a gumik. Nem tudom pontosan mi történt mögöttem,
de a kiállás után ugyanúgy az élen találtam magam, így még azt a pici akció
lehetőségét is ki kellett zárnom, hogy valaki megelőzhet a kiállásnál. A friss
gumikkal ismét jó tempót tudtam autózni, de nem volt értelme nyomni, így
kényelmesen elrobogtam a kockás zászlóig.
Örülök, hogy
győzhettem ezen a remek pályán, de remélem legközelebb több versenyző indul és
lehet részem kemény csatákban.
Ricsi:
Az első helyet sikerült megszereznem az
időmérőn. Majd a rajtnál miután harmadjára sikerült elrajtolni a mezőnynek,
Lewis lerajtolt. Sokáig haladtam a 2.helyen, de Alonso92 közel ért hozzám, mert
vétettem 1-2 apróbb hibát és Alonso92 meg is előzött. Majd ezekután sokáig a
3.helyen mentem, Villeneuve sokáig jött mögöttem, de megelőzni nem tudott. Pár
körrel a verseny vége előtt felraktam az extra lágy gumikat és begyorsúltam.
Alonso92 hibáinak köszönhetően és a jó vezetésemnek feljöttem a 2.helyre és itt
is értem célba. Lewis már messze volt tőlem.
Alonso92:
Nos,
kezdeném az időmérő edzéssel. Nem fektettem túl nagy hangsúlyt a pole pozíció
megszerzésére, talán nem is lett volna rá esélyem. Próbáltam tesztelni a gumik
kopását, ami eléggé lehangoló volt. Sikerült a 4. helyen végeznem az időmérőt,
amely nem egy " remek " helyezés, de úgy voltam vele, hogy mindent
megteszek a versenyen ami tőlem telhető. Sikerült jól elkapnom a rajtot és az
1. kanyar után a 3. helyen álltam. Ezek után úgy gondoltam, hogy mindent meg
kell tennem annak érdekében, hogy sikerüljön legalább még 1 helyet javítanom.
Pár kör után sikerült is megelőznöm Ricsit, amit a nagy végsebességemnek
köszönhettem. Próbáltam minél közelebb kerülni az 1. helyezetthez, de sajnos
több körön keresztül ugyanolyan tempót diktáltunk mind a 3-an. Ekkor jutott
eszembe, hogy majd a lágy gumikon jobb leszek! Meg is történt a kiállás, elég
jónak bizonyult az első köröm a lágy gumikon, de valamiért elkezdtek
kopni...sajnos elkövettem hibákat, ami a 2. helyembe került.
Gratulálok
a srácoknak igazán mindent bele adtak! Találkozunk a következő versenyen, ahol
mindent meg fogok tenni a győzelemért!
Kapcsolódó fórumok |
---|
Kapcsolódó letöltések |
---|
Kapcsolódó leírások |
---|
Kapcsolódó játéktesztek |
---|
« vissza a főoldalra |
---|
Adatlap
Legfrissebb hírek
DRIFT - elképesztő eredmények! |
DRIFT - grandiózus szezonzáró! |
DRIFT - megvolt a hazai EB első felvonása! |
DRIFT - EB futam + nyári tábor! |
GRID Autosport - Íme az autó és pálya lista |